sábado, 6 de abril de 2013

MIRIAM IDRISSI CAO



 
O venres recibimos a visita da escritora Miriam Idrissi Cao. Estivo cos alumnos do 3º Ciclo, aos que lles explicou as súas experiencias como escritora e lles presentou o seu libro "Criaturas ya olvidadas". Ademáis respondeu a todas as súas preguntas e escribiu un montón de dedicatorias. Foi unha experiencia inolvidable para todos eles.


Aquí vos deixo o enlace ao blog de Miriam para que poidades seguila, facer comentarios e incluso ver o booktrailer de "Criaturas ya olvidadas"

         BLOG DE MIRIAM IDRISSI CAO

1 comentario:

  1. Muchas gracias otra vez por hacer posible que pudiera ir a veros.
    Pasé unas horas estupendas compartiendo con vosotros mis experiencias con la literatura.

    Espero que descubráis en la lectura tantos buenos momentos como hago yo y por supuesto ¡que os animéis a escribir!

    Ya he comentado en mi Blog como viví esa experiencia con vosotros en el colegio y otra vez os digo que estaré encantada de que me escribáis comentarios y me hagáis todas las preguntas que queráis.

    Un abrazo muy fuerte :)

    ResponderEliminar